czwartek, 13 grudnia 2012

Kiciaa

Hejka !
Baaaaaaaardzo dlugo tu nie zagladalm xd Sprobuje to naprawic, Ale mam powod ! Otóż na urodziny dostalam ... drugiego kotkaa ! (Postaram sie zrobic o nim zakładke ) . Czemu go mam ? Wiec kolezanka mojej siostry znalazla w Grajewie porzuconą kotke. Nie mogla jej przygarnąc bo wyjezdza na studia do innego miasta. Wiec ja ją dostałam :) A oto kilka jej zdjęc ;)













Tu już troszkę wieksza :) 

Tu już troszkę wieksza :) 


Tu już troszkę wieksza :) 

Tu już troszkę wieksza :) 









To chyba na tyle. Kicia jest przesłodka. Milka troche na nia syczy i burczy, ale jest coraz lepiiej :)
Papa ... !
xoxo

3 komentarze:

  1. Jakie maleństwo *.*
    Jeszcze nie widzi.. jakie śliczne :*
    Ja też mam kotka <3
    Mój ma na imię Kica :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki słodki *___*
    obserwujemy?
    http://faairycandles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny *-*
    Mam pytanie jakim aparatem robiłaś te zdjęcia ??

    OdpowiedzUsuń