piątek, 27 lipca 2012

Filmik!

Cześć !
 Dzis dodam krótki post o Milce i mała reklamę :D
Więc zacznijmy od Milki...
Byłam z moimi koleżankami w parku. Gdy wracalam zadzwonila do mnie mama. Powiedziala mi , ze Milkę ... urządliła osa ! Na szczescie tylko w lapkę. Podobo wymachiwala ją, lizała i  miauczała... Skaleczona łapa wygladala jak rekawica bokserska ... Byla kilka razy wieksza od drugiej :) Smialismy sie i zalowalismy jej na raz (tak mi mowila mama ) .Gdy wrocilam z parku byla juz mniej opuchnięta, ale dalo się poznac w ktora bylo wbite zadlo. Ohh Milka, Milka .. ;D 
_____________________________________

Teraz mała reklama. Moja koleżanka założyła stronę na facebooku: Bandamki, zawsze spoko ! Jeżeli sie z trym zgadacie to polubcie ja :) To filmik reklamujący :)


No to na tyle! Zapraszam na bloga mojej kolezanki : muzyka-jest-wieczna.blogspot.com :)
Komentyjcie , obserwujcie :*
-Papa . . . !
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz