środa, 18 lipca 2012

Organizacyjne


Hej. . .! Dzis kilka spraw ogranizacyjnych. 
♥ Na początku kazego miesiąca bede pisala wam ilośc komentarzy, wswietlen bloga, obserwatorow, postow itp. Lipiec nie skonczy sie w nablizszym czasie więc podlicze to teraz. . . :)


Ilosc:
komentarzy: 41
wyświetlen bloga:  565
obserwatorow: 10 [ tak mało. . . ? ;d ]
postów: 18  

♥ Zakończyłam już konkurs o Milce. Jeszcze zastanawiam się nad zwycięzcą . . . Jesli nie wiedzialas/es nic o konkursie prace mozesz wyslac do 20.07.2012
♥ Mam jeszcze jedną sprawę. . . Pisałam już wczesniej o mojej przyjaciółce Magdzie. Ostatnio powiedziala mi ze chcialaby prowadzic bloga ze mna. Odpowiedzialam jej ze sie zastanowie, ale wy tez musicie wyrazic swoje zdanie. Bedzie robiona ankieta :)
A co do ankiet to każda osobę, która odzwiedza moj blog prosiłabym o odpowiedz w ankiecie ( po prawej stronie) . Ankieta jest o tym jaki jest mój blog. .  .? Odpowiadajcie tez w ankiecie o Magdzie :)



Papa . . . !
. . . xoxo . . .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz