czwartek, 19 lipca 2012

Odczulanie . . .


Hayy . . . ! 
Dzisiaj byłam na odczulaniu. Jest to szczepionka przeciw alergii . :) Poszła ze mną MOJA PRZYJACIÓŁKA Trifolium - Magda ( z łac. koniczyna ). To ona robi większość zdjęć. :) Czemu ? To wychodzi po prostu z mojego lenistwa :D Ja mowie jej jakie zdjecie ma zrobic, a ona je robi . Czasem  musze tez zając sie Milka ( np. aby patrzyla w aparat ) . No a to dzisiejsze zdjecia :)


Spanko na szafie . . . 

Tajemnicza ręka . . . 

By Trifolium ®

jedzooonkoo ! *.*

Przy otwartym oknie ! )

Amu amu . . .  !

Juz prawie koniec . . . 

Otatnie liźniecia . . . 

. . . i koooniec ! 

Podostrzyc pazurki na drapaku, czy nie . . . ?

By Trifolium ®

By Trifolium ®

Sory za jakosc  . . . :( Tu tez ma pieczarki (gryby) :(

Po zabawie - szafa !

Zzz ...
By Trifolium ®
Swiecące oczka *.*
All Photo taken by Trifolium®

To juz wszystko :)

- Papa . . . !

xoxo

1 komentarz:

  1. Hejka! Super blog: zostałam obserwatorem i zagłosowałam. Mam pytanie. Czy możesz sie mi odwdzięczyć? Tutaj masz link ---------> http://muzyka-jest-wieczna.blogspot.com/

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń